Wednesday, March 30, 2011

Sezon 1'in Özeti


 StarCraft 2'nin ilk sezonunun sonuna geldik. Bu sezonun benim için oldukça keyifli ve verimli geçtiğini söyleyebilirim. "Void Ray Rush" taktiği ile "Gold League"de başladığım sezonda, gelen yama sonrası (Void Ray'lerin hız ve hasarını düşüren yama) "Bronze League"e kadar düşmüştüm. Sonrasında öğrendiğim üç farklı "build order" ile "Platinum League"e kadar yükseldim.

 Sezonun son karşılaşmasında, Zerg'e karşı 13 dakika süren 4Gate taktiği ile yürüttüğüm karşılaşma sonrasında, 1v1'de 3333 puana kadar yükseldim. Söz konusu puan toplamda galip ayrıldığım 303 karşılaşma sonucu ortaya çıktı. Yukarıdaki resimden de ulaşabileceğiniz 1v1 karşılaşmaları sonucunda elde ettiğim neticeler şu şekilde:

Platin Lig Dünya Sıralaması: #577 (217.079 kişide %0,27'lik dilim)
Platin Lig EU Sunucusu Sıralaması: #340 (65.795 kişide %0,52'lik dilim)
Platin Lig EU Sunucusu Protoss Sıralaması: #122 (23.113 kişide %0,53'lük dilim)
Puan: 3333
Galibiyet Sayısı: 303
"Division" Sıralaması: #7

 Bu sezonda beni en çok sevindiren olaylardan biri de artık "Diamond League"de yer alan kişilere karşı galibiyet alabiliyor olduğumu görebilmekti.

 Yeni sezonda makro üzerine biraz daha ağırlık vererek, kendimi bu doğrultuda geliştirmeyi planlıyorum. Bakalım bu yeni sezonda ne gibi sonuçlar elde edeceğim...



No comments: